Home
Cases
Contact
Menu

Puur Zweden in
een website

Home > Cases > Nordqvist

Een verrassend tweede huis

Vastgoedontwikkelaar Nordqvist begeleidt mensen bij de bouw van hun droomhuis in Zweden. Van het uitzoeken van een perceel tot de uiteindelijke oplevering. Aan Bureau Bright de vraag om een nieuw merk te creëren dat zich richt op Nederlandse investeerders. We ontwierpen een corporate identity en merknaam én een nieuwe website. Nu verder met fase twee!

De online beleving is gebaseerd op de unieke waarden van Nordqvist: een hoogwaardige ervaring in een veilig en vriendelijk land.
De online beleving is gebaseerd op de unieke waarden van Nordqvist: een hoogwaardige ervaring in een veilig en vriendelijk land.

Simpel maar rijk

Een tweede huis in Zweden is er niet alleen voor de backpackers en de natuuraanbidders. De stilte, veiligheid en schoonheid van het landschap werkt ook ontzettend rustgevend en luxueus. Beide aspecten hebben we in een stijl gevat.

Logo

Het logo laat een strak woordbeeld zien dat een afspiegeling is van het land. De ‘q’ als sleutel symboliseert het toegankelijk maken van het gebied via het huis. Verder laat het zien dat Nordqvist de klant volledig ontzorgt, omdat ze de weg weten en de sleutel in handen hebben.

Website

Op de website vertalen we de positionering door en hebben we gekozen voor een clean en transparant design dat perfect aansluit bij de doelgroep en het gevoel van het land. Het resultaat is een snelle site met een duidelijke navigatie en een heldere opbouw.

Kracht in eenvoud

Op alle verschillende platforms blijft de nieuwe stijl staan als een huis, wat een sterke, uniforme uitstraling geeft. Via achtergronden over de verschillende gebieden in Zweden en enthousiaste klantverhalen geven we leads de informatie die ze nodig hebben.

Ook toe aan een nieuwe website?

Samen laten we jouw merk ook van het scherm knallen. Heb je zin om er een keertje over te sparren? De koffie staat klaar!

Gratis advies

Bekijk ook