Home
Cases
Contact
Menu
Home > Cases > Van Nes + Plaisier

van nes en plaisier

Iedereen weet hoe moeilijk het is om de juiste werknemer te vinden. Van Nes + Plaisier neemt daarom geen genoegen met ‘goed genoeg’ maar zorgt voor een perfecte match. Bright ontwikkelde een strategie waarin de ‘mens’ centraal staat omdat wij denken dat een ‘robot’ niet in staat is om de mens achter het cv te ontdekken. Op basis van strategische keuzes bedachten wij een sterke beeldtaal waarin ‘Premium Selected People’ een hoofdrol spelen. Ook de nieuwe Van Nes + Plaisier website sluit weer helemaal aan bij de propositie: Mensenwerk!

Strategie en website
Strategie
Concept
Brandguide
Beeldtaal
Website
Strategie en website
Strategie
Concept
Brandguide
Beeldtaal
Website
Brandbook 5 afbeeldingen
cover brandbook van nes plaisier bureau bright
swot van nes plaisier
strategie van nes plaisier
merkfotografie van nes plaisier bureau bright
huisstijl ontwikkeling van nes plaisier bureau bright
website ontwikkeling van nes plaisier
campagne beeld abri van nes plaisier
huisstijl elementen van nes plaisier
huisstijl elementen van nes plaisier

Meer klanten door slimme marketing?

Bekijk ook